• English
Hjem | Jobopslag | Administrativ Koordinator i spændende virksomhed nord for Aarhus.

Drømmer du om en arbejdsdag med stor kontaktflade og alsidige arbejdsopgaver?

Du bliver som ny medarbejder en del af et team af fagligt dygtige kolleger, der er tæt på ”hvor tingene sker” i en organisation, der vægter din faglige og personlige udvikling højt. Du får ansvar for egne opgaver, der bringer dig i tæt kontakt med både kollegaer og leverandører m.fl. Jobbet er normeret til 37 t/uge – men kan tilpasses et lavere antal timer, hvis du ønsker det.

Virksomheden, som fremstiller både prototyper og store serier til en lang række forskellige sektorer og brancher, har fokus på at skabe størst mulig værdi for deres kunder. Arbejdet foregår i et lyst og åbent arbejdsmiljø. Tilliden er høj og dialogen er åben. Der er fokus på den enkelte medarbejder som virksomhedens vigtigste ressource. Opgaverne udføres i håndplukkede selvstændige teams, som alle udgør vigtige brikker til at finde de bedste løsninger. Derudover tilbyder virksomheden fleksible arbejdstider, attraktive personalegoder og plads til et liv ved siden af arbejdet. Der vil være en god indkøring/oplæring i stillingen.

Arbejdsopgaverne vil være et mix af:

  • Godkendelse af kreditor-fakturaer
  • Faktureringsopgaver i Excel
  • Hjælp omkring indkøbsdisponering
  • Opfølgning på leverancer
  • Drift hjælp og en lang række
  • Ad hoc-opgaver

Du har som den ideelle kandidat:

  • En uddannelsesmæssig baggrund der matcher udfordringerne
  • Erfaring fra produktionsvirksomhed
  • Erfaring med Excel og den øvrige del af MS Office-pakken
  • Kendskab til ERP-systemer

Herudover er du:

  • Udadvendt og smilende
  • Selvstændig og struktureret
  • Omgængelig og imødekommende
  • Effektiv og overholder deadlines – og
  • i stand til at holde mange bolde i luften og stadigvæk bevare overblikket.

Kontakt og ansøgning:

Har du spørgsmål til jobbet. Kan du kontakte HR-konsulent Lars Hedelund på 86423540 på alle hverdage imellem 08.00 til 16.00.

Du søger jobbet ved at trykke på LINKET og oprette dig i vores database. Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries database, hvor du kan uploade din ansøgning, CV og øvrige bilag.

Har du allerede en profil i databasen, skal du ikke oprette en ny – men blot logge ind via samme link – og uploade din ansøgning og dit opdaterede CV.

Administrativ Koor...