• English
Hjem | Jobopslag | Indkøber med sans for det operationelle

Drømmer du om en arbejdsdag med stor kontaktflade og spændende indkøbsopgaver?

For større virksomhed nord for Aarhus søger HR-Industries en operationel indkøber til fast stilling. Du bliver en del et stærkt team, hvor du får ansvar for egne leverandører i forbindelse med den daglige indkøbsrutine.

Dine arbejdsopgaver er varierende og indeholder alle elementer af det operationelle og taktiske indkøbsarbejde. Du bliver ansvarlig for en bred vifte af eksisterende leverandører, hvor det gode samarbejde skal bevares og udvikles.

Din hverdag i denne stilling

Her er din mulighed for at komme helt tæt på produktionen (en større maskinfabrik) og have din dagligdag meget tæt på hvor det sker. Du vil i denne stilling være med til at have den daglige kontakt til leverandører i forbindelse med varebestilling, kontrol af ordrebekræftelser, opfølgning på manglende leverancer, samt vedligehold af stamdata m.m. Alt kører i ERP-system, som vil være en fordel, du kender til.

Omkring virksomheden

Glæd dig til at blive en del af et solidt fagligt team med gode kolleger i en organisation, som vægter din faglige og personlige udvikling højt.

Denne dynamiske maskinfabrik nord for Aarhus, som fremstiller både prototyper og store serier til en lang række forskellige sektorer og brancher, har et fælles fokus om at skabe størst mulig værdi for deres kunder. Produktionen foregår i et lyst og åbent arbejdsmiljø, som indeholder meget moderne produktionsfaciliteter bl.a. en god maskinpark. Ledelsen er lydhør, og der gøres meget for de ansatte i virksomheden. Opgaverne udføres i håndplukkede selvstændige teams, som alle udgør vigtige brikker til at finde de bedste løsninger. Derudover tilbyder virksomheden fleksible arbejdstider, attraktive personalegoder og plads til et liv ved siden af arbejdet. Der vil være en go indkøring/oplæring i stillingen.

Omkring dig til stillingen

Vi søger en medarbejder, som er en teamplayer og har gode kommunikationsevner. I jobbet er der daglig kontakt til forskellige kolleger og leverandører. Vi søger derfor en medarbejder, der kan tale med mange mennesker og som har evnen til at lytte og forstå.

Du:

  • formår at arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver
  • har mod på at prøve nye opgaver
  • motiveres af at udvikle, optimere og administrere arbejdsprocesser
  • trives med at skifte imellem forskellige arbejdsopgaver i løbet af en dag og stadig bevare overblikket
  • sætter en ære i at skabe gode relationer
  • har et positivt sind og godt humør, som bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • har evnen til få opgaver løst i et godt og tæt samarbejde med dine kolleger
  • har tidligere erfaring med indkøb

Kontakt og ansøgning:

Ved spørgsmål til jobbet kontakt HR-konsulent Lars Hedelund eller Henrik Friis-Andersen på 86423540 eller ved personligt fremmøde i Randers alle hverdage imellem 08.00 til 16.00.

Send din ansøgning og dit CV på følgende link http://www.hr-industries.axp.dk/ job  56821 Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries database, hvor du kan uploade din ansøgning, CV og øvrige bilag.

Er du allerede oprettet, så giv os et ring, hvis vi skal have særligt fokus på dig i forhold til denne stilling.

Fastansættelse via HR-Industries

Ved en fastansættelse gennem HR-Industries sørger vi for, at dine ønsker stemmer overens med virksomhedens, og at dine faglige kvalifikationer matcher opgaverne i dit kommende job, så du får den helt rigtige stilling i den helt rigtige virksomhed for dig.

Vi tager den første snak med dig for at lære dig at kende og for at fortælle mere om virksomheden. Vi lægger herefter en plan sammen om det videre forløb. Under hele rekrutteringsforløbet kan du også bruge os som din sparringspartner.

Indkøber med sans for det operationelle