HR-Industries søger kundeorienteret inhouse tekniker til spændende opgaver i en international Aftersales-afdeling, hvor der vil være kontakt til kunder i hele verden.
Virksomheden, der ligger i det sydvestlige Aarhus, har lynende travlt og brug ekstra hænder i den travle Aftersales-afdeling. Afdelingens største ønske er at få nye kollegaer, der allerede er eksperter på køleteknik eller har ønske om at blive det, da en stor del af arbejdet går ud på at identificere netop dén reservedel, som kunden har brug for.
De daglige arbejdsopgaver løses i samarbejde med det øvrige team, hvor du med din erfaring bliver en væsentlig medspiller. Du vil komme til at arbejde med:
- Teknisk support og specificering af reservedelsforespørgsler
- Kundekontakt samt interne og eksterne leverandører for teknisk afklaring
- Tæt samarbejde med indkøbsafdelingen omkring prisfastsættelse og leveringstider
- Op- og udbygge planform med produktinformationer i samarbejde med interne og eksterne interessenter
- Aktiv delktagelse i afdelingens – og organisationens – kvalitetssikring og vidensdeling
Det er en klar fordel, at du har en bred teknisk forståelse, specifik erfaring fra kølebranchen og den maritime verden generelt – ligesom IT-flair, fortrolighed med MS Office-pakken og ERP-systemer er. Dansk og engelsk i både skrift og tale på højt niveau er en forudsætning.
Du kan som den nye kollega enten være “en garvet rotte” eller et naturtalent. Det vigtigste er, at du som kandidat kommer med god energi og ønsket om at gøre en forskel.
Du kan være ingeniør, der har flere års erfaring med termodynamisk arbejde.
Du kan også være sejlende maskinmester, der ønsker at gå i land, eller
Du har måske en baggrund som rejsemontør, der er træt af at farte hele verden rundt og nu i stedet ønsker et skrivebordsjob, hvorfra der stadig er kontakt til hele verden.
Du kan også have mange andre veje til jobbet… – måske er du en tekniker eller maskinmester med interesse for området, der “bare brænder igennem” – med en stor vilje, vedholdenhed og god personlighed.
Mulighederne er mange – og hverdagen er alsidig og spændende. Jobbet er til fastansættelse og starter som projektansættelse i nogle måneder, medens organisationen får stillingen gjort permanent.
Virksomheden tilbyder spændende og udfordrende jobs i et travl Aftersales-afdeling med en god holdånd, hvor der er fart på, men aldrig bliver for travlt til at hjælpe og sparre med hinanden, så teamet bliver bedre hver eneste dag.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR-Konsulent Lars Hedelund på telefonen 8642 3540 hverdage imellem 08.00 til 16.00. HR-Industries gennemfører samtaler løbende, og stillingerne kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks.
Søg jobbet ved at følge anvisningerne i linket her: http://www.hr-industries.axp.dk/ , upload ansøgning og CV og anfør jobnr. 58899, når du bliver bedt om at oplyse jobnummeret.