Vi finder medarbejdere til administrative opgaver, koordinering, HR, kundesupport, indkøb og salg.

Den medarbejder, der tager sig af de administrative opgaver i din virksomhed, spiller en vigtig rolle for virksomhedens succes. Derfor er det også en af de faggrupper, vi har fokus på hos HR-Industries. Og vi leverer kandidater til mange forskellige typer af opgaver indenfor administration, indkøb og salg i industrivirksomheder.

Eksempler på opgaver vores kandidater har løst:

  • Indkøb, både strategisk, operationel samt teknisk
  • Kundesupport
  • Lettere økonomiopgaver
  • Udarbejdelse af tilbudsmateriale
  • Koordinering
  • Speditions- og shippingopgaver
  • Tastearbejde
  • Generel administration
  •  Teamleder, projektledere, indkøbsledere, logistikledere samt administrationsleder

HR-Industries rekrutterer medarbejdere inden for administration, indkøb og salg til fastansættelse i industrivirksomheder, men vi har også selv medarbejdere ansat, som løser den type opgaver ude hos vores kunder på lejebasis.
Se kandidat udtalelser her